WPK Clan Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WPK Clan Forum

Runescape Wilderness PK-clan
 
PääsivuRekisteröidyLatest imagesKirjaudu sisään

 

 ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti !

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
VelhoBooli
Foorumin Ylläpito
Foorumin Ylläpito
VelhoBooli


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 04.02.2011
Paikkakunta : Sipoo

ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! Empty
ViestiAihe: ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti !   ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! EmptyLa Helmi 05, 2011 3:57 pm

Noh, tiedämmehän kaikki (ainakin melkein Very Happy) että PK:aaminen ei aina ole helppoa, joskus kuolee ja menettää tavarat, joskus taas voittaa toisen, ja saa tavaroita.
Isojen menetysten välttämiseksi älä kanna mukana liikaa tavaraa.

Jos olet esimerkiksi range, inventorysi voisi näyttää esimerkiksi tältä :
ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! Inviik

Itse suosittelen ruuan suhteen jättämään vähän tyhjää tilaa, Jos tapat jonkun voit ottaa ylös tavaraa, tai jos maahan vaikka ilmestyisi jonkun toisen tappo, niin ei mene hukkaan ja sinun ei tarvitse syödä/dropata turhaan pois, ja pankistahan voi hakea lisää kun on loppumaisillaan. Tele-runet ovat hyvät olla jos on magic level 25 tai enemmän. Pääset nopeasti pakoon jos isompi joukko ihmisiä tulee kimppuun.
Esimerkiksi rangelle 100-150 addy arrowia on sopiva summa, magelle ~75-100 spelliä riittää luultavasti, meleellä taas ei ole 'rajoitusta' eli siis mikään joka ottaa esim arroweja/runeja koska heillä on vain miekka, joten he ottavat sen mitä tarvitsevat päällensä (armorit, miekka, amuletti yms.) Ja inventoryssa on sitten safkaa eikä muuta.

Jos olet suuremman joukon kanssa PK:aamassa, esim klaanin kanssa, koittakaa iskeä samaan tyyppiin ku käytte hyökkäykseen, silloin on suurempi mahdollisuus että se kuolee, ja sitten on 1 pelaaja vähemmän vastassa, kun teette sen kaikille, yksi kerralla, voitatte helpointen !
Päättäkää myös kuka bindaa targetin jos yksinäine vaeltelia löytyy matkalta !

Ainahan lootteja ei voi saada yksi ihminen, joten olisi hyvä jos kaikki laittaisivat loot share toiminnon päälle jotta lootit jaettaisii tasaisesti.
Opas jatkuu vielä, odottakaas kun saan tehtyä loppuun.ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! Lootshare

Ensimmäisessä kuvassa lootshare on poissa päältä, toisessa se odottaa päälle menoa (kestää 2 minuuttia), kolmannessa se on päällä.

Lootshare on tuo rahasäkki tuolla ylhäällä 'inventoryn' kohdalla.



Hyviä vinkkejä PK:amisessa :
- Älä juokse turhaan, running energy kuluu.
- Ota vain tarvittavat tavarat mukaasi.
- Älä luota tuntemattomiin tiimeihin LIIKAA, he saattavat BS:ätä sinut.
- Älä pelkää syödä, safee vaan rauhassa tappelussa vaikka toinen sanoo noobiksi kun safeet, siinä ei ole mitään vikaa.


Postia saa editata jos keksii jotain mitä on jäännyt pois minulta, tai sitten ilmoitatte minulle niin editaan sen Smile




//Velho



Lisään tähän melee oppaan kun purelta kyselin mitä voisin tehdä niin tämän osion on tehnyt huumepojy
Eli otan tähän meleen.:

eli tässä on iron kamojen statsit
eli att bonus +21 slashillä def +39 slashillä jtn slashiä kannattaa käyttää meleenä iron kamoilla ja tietysti ammy joka antaa +30 str bonus ja mithrill scimmy riippuen att lvl..

ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! 110206031524



Sitten monk robet :
att bonus on sama +21 slashillä mutta def on +9 eli 30 huonompi eli iron kamat on järkevämmät melee purelle jolla def on 1 ...
ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! 110206031531



Sitten muista aina käyttää str ammyä ja potteja

ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! 110206031542



Sitten vielä miten itse käytän meleetä eli range kamoilla koska pää asiassa rangetan ja mithril 2h ja pottu on ja loboja

ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! 110206031656



Ja sitten vielä bindin kanssa joka on hyödyllinen claanillesi koska se pysäyttää vihollisen kun se toimii ja vielä siitä kuva:

ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti ! 110206031715



Noin tuossa on nuo mitä itse katsoin

ja magena wizard robet air staffi ja mage ammy ja paras spell ja yleensä bindi mukaan...

Tää on vähän hätäinen ja varmaan velho edittaa vielä jos tajuaa jtn mitä itse en keksinyt tai sitten itse edittaan

ps mulla on pankissa ihan helvetisti iron kamoja pankissa et jos meleet tarvii valmiita iron kamoja ja str ammyja on 60 kpl ja mulla on sielä kaikkea jaossa esim chaosseja ja death runeja addy arroi mith scimmyjä...
Takaisin alkuun Siirry alas
 
ProTip : Kuinka PK:ata tehokkaasti !
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» ProTip : Älkää tehkö koulunkoneilla mitään salasanoihin liittyvää
» ProTip : Kuinka saada kuva suoraan näkyviin postiinsa, sen sijaan että siinä on vain linkki.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WPK Clan Forum :: Tekninen apu/Technical help-
Siirry: